Klacht: Bestelling niet geleverd.

op 11 september 2019 over Floryday in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bestelling geplaatst en betaald op 27 augustus. 45.64euro
De levering zou binnen 1 week geschieden.. tot op heden niets ontvangen. Ook nadat ik verschilden e -mails heb verzonden.
Vandaag nogmaals geprobeerd, mij wordt een geautomatiseerd bericht gestuurd dat ik moest invullen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn geld weer op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Floryday

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Floryday nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c j solingen