Klacht: Flauwe montage door monteur

op 09 juni 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Ten eerste was de monteur van Belgische origine meer van dan 10 uur bezig en heeft verschillende dingen in de keuken tijdens montage laten vallen. Ik was helemaal niet onder de indruk en meneer straalde geen professionele uitstraling uit.

Ten tweede, heeft hij de kast eerst verkeerd gemonteerd en pas nadat ik hem hierop aansprak is er iets aan gedaan. Dus zonder naar planingen te kijken is ie aan het werk gegaan. Nu moest ik plamuursel kopen uit de Gamma omdat die gaatje van de muur verwijderd moest worden.

Ten derde, is er schade getroffen bij de kookplaat. Meneer heeft dit kennelijk per ongeluk gedaan. Wij zouden dit niet gedaan hebben aangezien we tot op heden de keuken nog niet hebben gebruikt. Verder, heeft meneer zeer aandringerig gedaan tegen mijn zoon toen hij moest tekenen voor de opleverrapport. Een professioneel keukenmonteur zou alles nagaan met de klant en uitleg geven. Helaas was dit niet het geval.

Ten vierde, hangt de kast scheef en is er van binnen verschillende gaten gemaakt zonder enig reden er is zelfs een scheve moer.

Afbeeldingen: http://m.imgur.com/a/7Vx2o

De kookplaat moet gerepareerd worden, kast moet recht gemonteerd worden en van binnen moet de gaten verwijderd worden, ook wil ik geld terug van de plamuursel die ik moest kopen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw Tezel, Wat vervelend om te lezen dat deze situatie is ontstaan in uw nieuwe keuken! Ik zie dat mijn collega van de klantenservice vanmiddag al een melding heeft aangemaakt om dit te herstellen/vervangen. Ik ga in ieder geval deze melding nog doorsturen naar haar zodat zij volledig op de hoogte is. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 22 juni 2016 om 10:20 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Tezel,

Inmiddels is de monteur bij u op bezoek geweest en heeft de service 100% naar tevredenheid opgelost. Ik ga uw klacht melden als zijnde opgelost en mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag via webcare@keukenkampioen.nl of telefoonnummer 0416-539325.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Teslime1970