Klacht: Fineer van deurpanelen laat los

op 27 september 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Op zoek na een keuken zijn we na een eerste mislukte kennismaking en ronduit onbeschoft te zijn behandelt in het filiaal in duiven zijndoor een filiaalmanager uitgenodigd op het filiaal in Amersfoort. Een jaar of twee geleden. Daar zijn we toen netjes behandelt en zijn we toch tot een koop van een nieuwe keuken gekomen. Netjes opgelost dus. Nu twee jaar later laat het fineer van deurpanelen los, schijnt dus vaker voor te komen bij de hooglanspanelen met facetlijst. Nou gebeld er vanuit gaande het uiteraard opgelost zou worden want geen enkele keukenzaak wil een keuken verkopen die na twee jaar al uit elkaar valt toch?
Nou de betreffende panelen waren niet meer leverbaar en de oorzaak was een productiefout, we mochten nieuwe frontjes komen uitzoeken. Na enig contact over en weer(zeker niet als klantvriendelijk en servicegericht ervaren) een afspraak gemaakt met een medewerker om nieuwe frontjes uit te zoeken. Waar we daar eenmaal aan tafel zitten de keuze krijgen uit drie verschillende glade panelen. Terwijl een keuken hebben met een facetlijst, bewust voor gekozen omdat we geen strakke keuken wilden. Helaas een hoogglans paneel met facetlijst behoorde niet tot de keuze want die maat hebben ze niet. Dus worden wij verplicht om een glad front af te nemen en dus nog zeker 10 jaar met een keuken moeten doen wat we absoluut niet wilden of een keuken met kapotte frontjes houden?!? Daar hebben we toch geen klap geld voor betaald een keuken wat je niet mooi vind en in je huis past!?!?Dan hadden we net zo goed geen nieuwe keuken kunnen kopen!!!

Nou een zelfde soort front terug als de keuken die we twee jaar hebben uitgezocht en gekocht! Logisch toch?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevrouw Schut, Wij zijn intern druk bezig om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. u verneemt zsm van ons. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy schut