Klacht: Fifa 18 annuleren

op 04 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Begin september Fifa 18 besteld voor €60. op 22 september heb ik besloten om mijn spel te annuleren. Om de dual lader (Trust GXT 235) + Fifa 18 voor €70 euro, wat normaal samen €82 kost.De Trust GXT 235 zou ik dan voor 10 euro kunnen gekocht hebben( €5 korting meegeteld).

Tot 3 keer toe heb ik gebeld naar de klantenservice. Klantenservice heeft de eerste keer aangegeven, geef ons nog een dag en dan staat je geld op je account. Dag later nog geen geld op mijn account. En weer contact opgezocht om toch in aanmerking te komen voor de actie die was namelijk tot 29 september geldig. Later op de dag krijg ik een mail dat het spel onderweg is.

Zojuist heb ik weer contact opgenomen. Nu zegt de klantenservice dat ik het pakket moet weigeren, maar dan krijg ik het spel later en kom ik niet in aanmerking voor de actie. Vervolgens geeft zij aan dat ze 10 euro wil opwaarderen. Later spreekt zij met Robert van afdeling Trafic, Robert geeft aan niet ons fout geef hem maar 5 euro… Nu moet ik opdraaien voor hun fout. Ik moet 10 euro meer betalen omdat zij vertraging hebben gelopen in hun werk…

Erg jammer dat Robert zo reageert, hier geeft hij duidelijk aan dat hij totaal geen inlevingsvermogen heeft. Daarnaast maakt hij van hun fout mijn probleem.

Ik ben tevreden wanneer ik de Trust GXT 235 voor 10 euro kan kopen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:23 geantwoord

Beste Daud,

Ik zie dat mijn collega een cadeaubon van 10 euro in uw account heeft gezet zodat u het spel Trust GXT 235 alsnog kunt kopen. Veel plezier met uw aankoop.

Fijne dag!
Groet,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Daud