Mijn Klacht:
Popal fiets gekocht in september 2016 a €289 bij Fietsenwinkel.nl. Ivm kraken naar lokale fietsenmaker. Die gaf aan dat het onder garantie zou vallen. Via Fietsenwinkel.nl afspraak voor serviceopdracht gemaakt en vrijdag 26-5 daarheen gebracht.
Servicepunt geeft bij mij aan dat bracketas en naaf achterwiel beschadigd zijn en vraagt aan Fietsenwinkel.nl toestemming te repareren in garantie. Fietsenwinkel.nl geeft per mail aan bij servicepunt dat de volledige kosten voor klant zijn. Reden: “verplichte servicebeurt” na 3-5 mnd niet gehad!
Het betreft hier een fiets van ruim 8 mnd, altijd binnen gestaan en netjes. Naderhand veel verschillende mensen van klantenservice gesproken, onduidelijke toezeggingen gekregen (bv technische medewerkers nemen contact op met servicepunt, wat niet is gebeurd) die niet na zijn gekomen en veel van kastje naar de muur gestuurd. Fiets staat ondertussen ruim 2 weken bij servicepunt!
Uiteindelijk Popal gebeld. Daar begripvol te woord gestaan en door Popal werd aangegeven dat Fietsenwinkel.nl Popal moest bellen om een oplossing te zoeken. Popal was het eens dat dergelijke schade na zo’n korte termijn niet hoort. Hierop medewerker (telkens een andere) klantenservice Fietsenwinkel.nl gebeld die aangaf dat hij niet kon toezeggen dat Popal gebeld zou worden. Dat moest de technische dienst doen…
Gewenste Oplossing:
Fietsenwinkel.nl overlegt met Popal tav reparatie. Reparatie valt binnen de garantie van de fiets en vindt op korte termijn plaats.
