Klacht: Slechte opvolging probleem

op 06 december 2019 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Ik heb een Brinkers Brooklyn F7 waar ik alleen maar problemen mee heb . Vorige zomer 7 weken mijn fiets kwijt omdat mijn accu steeds uitviel. Nu weer een probeert met het opladen van mijn accu en kan niet fietsen. Woensdag gemeld en dat ging al fout want na een halve dag wachten niet teruggebeld en het bleek dat het niet eens opgenomen in het systeem, zelf vandaag weer gebeld en ze zeggen dat ik nog geduld moet hebben. Nou ik heb gezegd dat ik dat niet meer heb ik wil het opgelost hebben en fietsen. Als ze er al zolang over doen om een mij naar een fietsenmaker te laten gaan hoelang gaat het dan weer duren voor ik kan fietsen? Dit is niet de eerste keer ik ben er helemaal klaar mee. Ze moeten maar een nieuwe fiets bij huis afleveren.Ik heb vreselijke spijt dat ik ooit een fiets heb gekocht bij fietsenwinkel.nl

Ik ben pas tevreden als ze het een keer goed oplossen door een nieuwe fiets thuis af te leveren op zeer korte termijn.
Aan excuses en de mededeling dat ze het vervelend voor mij vinden heb ik helemaal niets.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fietsenwinkel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

1 maand geleden - Hallo Caroline,Wat vervelend dat je deze problemen ervaart. Ik kan me je gevoel goed voorstellen.Zojuist is het onderzoeken van de accu en de lader aangevraagd bij het servicepunt Jos Steenland onder referentienummer 19DU320. Een nieuwe fiets geven kunnen we niet voor je doen. De fiets is al buiten de garantie (de accu nog niet).Wij willen het graag voor je onderzoeken en oplossen. Hopelijk kun je snel weer genieten van je fiets.Met vriendelijke groet, Bas - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door CarolineBloem