Klacht: Slechte garantie en service afhandeling

c.eden op 12 januari 2023 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 november bij fietsenwinkel gemeld dat het frame van mijn brinkers bretagne gebroken was,
Daar kon pas na drie weken naar gekeken worden, ik heb tenslotte zelf de fiets maar naar Rotterdam gebracht.daar is de klacht doorgespeeld naar brinkers.naar herhaaldelijk kontakt met rotterdam werdt mij begin januari gemeld dat brinkers met ongeveer een maand een nieuw frame
Zouden hebben.
Daarna zou er door fietsenwinkel een datum geprikt worden wanneer de fiets gemaakt zou kunnen worden.
Daar dit een duidelijk garantie geval is vind ik de service van fietsenwinkel en van brinkers
Ver onder de maat .
Heb dan ook geen vertrouwen in hun afspraken.

Gewenste Oplossing:

Ik begrijp niet dat straks na drie maanden nog geen duidelijke afspraak is wanneer er een ander frame of andere fiets voor mij is

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c.eden