Klacht: Reparatie fiets

W. Spoor op 29 april 2019 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al 6 weken bezig om mijn electrischefiets te laten repareren. Elke keer word het niet doorgegeven aan de technische dienst. Als ik met klantenservice bel, zeggen ze dat ze het doorgeven maar dat het 48 uur duurt voordat ze contact met mij opnemen. Ik ben het nu zat. Er is nog geen enkele keer contact met mij opgenomen, ik moet elke keer bellen. Zij bepalen namelijk bij welk servicepunt ik mijn fiets kan laten maken, hij is namelijk nog in de garantie. Het gaat om een error melding op mijn display. Na 6 min. Valt hij uit.

Gewenste Oplossing:

Als mijn fiets gemaakt word. Dat het error probleem niet meer voorkomt. Dat mijn fiets niet meer na 6 minuten uitvalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

5 jaren geleden - Beste heermevrouw Spoor, Vervelend dat je problemen hebt (gehad) met de oplader van de accu van je fiets. Ik zie dat er een nieuwe accu was besteld en je inmiddels ook je fiets al opgehaald hebt uit het servicepunt. Als er een nieuw onderdeel van de fiets besteld moet worden kan dit inderdaad even duren omdat wij voor de levering afhankelijk zijn van de fabrikant of leverancier. Wij kunnen ons voorstellen dat het vervelend is om je fiets een tijd te moeten missen. Doet je fiets het nu goed? Wij horen het graag. Met vriendelijke groet, Naomi - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Het probleem is nog steeds niet geheel opgelost. Ik heb ook een error 9 probleem op mijn fiets display. En hij valt na 6 min. Uit. Dit al verschillende keren doorgeven Maar komt niet aan bij jullie technisch dienst.

Bericht van Fietsenwinkel

5 jaren geleden - Hallo mevrouwmeneer Spoor, Er is inmiddels een nieuw display besteld. Het is even afwachten tot deze geleverd wordt bij het servicepunt. Het is in ieder geval opgepakt en wordt zsm gerepareerd. Met vriendelijke groet, Bas - Fietsenwinkel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 11 mei 2019 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo W. Spoor,

Ik zie dat je vandaag de fiets opgehaald hebt bij het servicepunt met de nieuwe display. Fijn om te zien dat het nu op is gelost en je weer kunt genieten van de fiets. Excsuses voor al het ongemak. Ik sluit deze klacht hierbij af.

Met vriendelijke groet,
Bas - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door