Klacht: beschadiging na reparatie in garantietijd

op 13 november 2019 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Na de 2 x de fiets een aantal weken kwijt te zijn geweest in de garantietijd blijkt na terug bezorging door fietsenwinkel.nl de fiets beschadigd te zijn.
Ik heb dit aangegeven op de leveringsbon en de chauffeur heeft dit ook opgeschreven en er er een foto van gemaakt.
Nu bied fietsenwinkel .nl een gratis kettingslot aan ter compensatie. ik heb aangegeven dat ik graag een schadevrije fiets wil en wil dat ze de beschadiging aan het frame repareren. Ik denk namelijk dat de beschadiging gaat roesten met alle gevolgen van dien.

als ik een schadevrije fiets heb

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fietsenwinkel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

2 maanden geleden - Hallo Johnny,We vinden het uiteraard heel vervelend dat er een kras is ontstaan op de fiets. Daarvoor ook excuses.Wij kunnen dit echter niet repareren en hebben daarom aangeboden een accessoire uit te zoeken naar keuze.Het gaat hier om een kras waar wij geen risico zien tot roestvorming. Wij vinden het aanbieden van een accessoire naar keuze hierin een goede tegemoetkoming.Met vriendelijke groet, Bas - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Johnny Kimenai