Klacht: Aan het lijntje houden

Joep18 op 30 augustus 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 weken geleden een fiets besteld maar er wordt niks uitgeleverd! Als je vandaag de fiets besteld dan heb je hem morgen nog in huis. Maar mij proberen ze 10 weken aan het lijntje te houden!

Gewenste Oplossing:

Als ze hun verantwoording nemen! Met een persoonlijk excuus, verhaal en oplossing!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

6 jaren geleden - Beste Joep, Wat vervelend om te lezen dat je zo lang moet wachten op je nieuwe fiets. Ik zie in ons systeem dat je ondertussen al met een van mijn collegae hebt gesproken en dat de fiets op 02-09 verzendklaar wordt gemaakt. Excuus voor het lange wachten, Joep. We gaan er vanuit dat je nu snel kan gaan genieten van je fiets. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door