Klacht: Fietsendrager

op 01 mei 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Geachte M,
Op 9-4-2012 hebben wij bij de Anwb vestiging in Nijmegen een fietsendrager van het merk Twinny Load de Power Carrier gekocht . Omdat wij al vele jaren lid zijn van de Anwb en die bekend staat om hun betrouwbaarheid en in de winkel van de Anwb deze fietsendrager als zeer goed aangeprezen werd, zijn wij overgegaan tot deze aankoop. 7 jaar garantie hierop. Nu is er een riempje v.d.frameklem afgebroken en zijn wij hiermee naar Uw vestiging in Nijmegen teruggegaan. Daar werd ons verteld van de dat de Anwb gestopt is met het verkopen van de Twinny Load en het daarom moeilijk is om dit riempje te krijgen. De verkoopster heeft voor ons Twinny Load gebeld, maar diegene die er over ging was niet aanwezig en we werden meer dan een week later door uw vestiging teruggebeld, dat we het verder zelf moesten regelen, want dit viel niet onder de garantie.
Wij hebben hier grote moeite mee.7 Jaar garantie wil vlgs. ons toch zeggen 7 jaar, en als er in die tijd problemen zijn, dat diegene die ons het artikel verkocht heeft toch alle moeite doet om ons probleem op te lossen en ons niet even verteld dat zij verder niets kunnen doen en indien wij het er niet mee eens zijn, wij de klachtenlijn van de Anwb zelf maar moeten inschakelen, opdat wij als klant daar waarschijnlijk meer kunnen bereiken dan de betreffende vestiging. Dit is vlgs. ons de omgekeerde wereld!. Toch een taak van diegene die ons het artikel verkocht heeft om ons te helpen indien er zich in de garantieperiode problemen voordoen en geen afschuifsysteem zoals nu , van zoek het verder zelf maar uit. Wij zijn van de oudere generatie en hebben moeite met werken op de computers e.d. en vinden dit geen goede service van de Anwb en dit stelt ons erg teleur. Zijn we daar al die jaren lid voor, opdat we bij ons eerste probleem in al die tijd zo afgescheept worden.
Vandaar deze brief.
Hopende op een positieve reactie van U hierop verblijven wij met vriendelijke groeten Fam J Brandwijk Korenbloemstraat 10 6578 BA Leuth Gld. lidm.no 133138259

Wij zijn tevreden als onze klacht gehoord wordt en opgelost kan worden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Brandwijk