Klachten over Fiber Nederland

Fiber Nederland biedt consumenten verschillende diensten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Ze zijn zeer gespecialiseerd... Lees meer >

Statistieken van Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

74 klachten gemeld
2.3 /10
182 stemmen
182

Tijdslijn

geen internet, geen tv, geen oplossing

Klacht van op 30 mei 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Sinds afgelopen vrijdag hebben we geen internet en tv verbinding. (alleen sochtends). Smiddags en savonds valt alles weg. Zondag hebben wij gebeld met Fiber, hierbij werd verteld dat het gaat om een plaatselijke storing die opgelost zou worden. 3 dagen... Lees meer

peperdure rekening telefonie

Klacht van op 09 mei 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

van 23 maart tot 19 april geen telefoon. Technische storing fiber. Wel een peperdure rekening van 97 euro(normaal 7 euro) terwijl wij niet gebeld konden worden en zelf konden bellen. Tig keer met fiber aan de mobiele telefoon gezeten. Geen... Lees meer

na 2 weken nog geen telefoon

Klacht van op 14 april 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

na 2 weken met ellende internet en tv geinstalleerd ( problemen worden door de helpdesk alleen maar veroorzaakt niet verholpen ) Maar nog steeds geen telefoon. Helpdesk is niet eens bereid om een doorschakeling te doen of bandje op te zetten. Echt... Lees meer

Onstabiel internet

Klacht van op 13 april 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Vanaf begin heb ik onstabiel internet, soms helemaal niet. De verbinding zo vaak afgebroken dat ik geen internetten kan. Geen oplossing. Ik heb ook geen zin meer om hun te bellen. Ik wacht mijn abonnement afgelopen en nooit meer fiber.nl abonnement nemen Lees meer

Wij hebben ons contract uitgediend en spullen retour gestuurd omdat we de kwaliteit en de service van Fiber niet goed vinden. Nu kregen wij een bericht van Fiber dat wij onze spullen nog niet retour hadden gezonden. Ik kwam erachter... Lees meer

Een en al ellende.

Klacht van op 03 april 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Vanaf het begin dat ik klant ben bij fiber heb ik al problemen. Het aansluiten was al een ramp en kon niet en ben ik verkeerd over geïnformeerd. Vervolgens heb ik niks dan storing gehad, hier heb ik heel vaak over gebeld,... Lees meer

We hebben al sinds december 2017 problemen met Fiber. Internet functioneert niet zoals het hoort en live tv doet het niet (s004 fout). We hebben alle mogelijke oplossingen geprobeerd en zelfs nieuwe hardware opgestuurd gekregen. Alle mogelijke oplossingen werken niet.... Lees meer

Nu 3 weken geen Internet telefoon of tv

Klacht van op 19 maart 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nu al 3 weken zonder alle diensten,lang gebeld en en elke keer weer het zelfde alle aangeboden oplossingen 3 x gedaan zonder resultaat.en bij mijn vorige klacht zegt fiber dood leuk als het niet lukt sturen wij kosteloos een monteur,whahaha... Lees meer