Klachten over Fiber Nederland

Fiber Nederland biedt consumenten verschillende diensten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Ze zijn zeer gespecialiseerd... Lees meer >

90% van alle klachten opgelost. Nog 17 klachten nodig voor een plaats in de categorie Alles-in-1

90%
33 klachten gemeld
1 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
30 klachten opgelost
2.3 /10
199 stemmen
199

Tijdslijn

Bij het aangaan van het abbonment zie ik dat er een Wifi router wordt geleverd en een modem. Dit staat ook in de latere documentatie die ik ontvang. En zelfs bij het leveren van de producten staat dit. Echter toen... Lees meer

Afgesloten zonder reden

Klacht van op 01 januari 2019 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Mijn maandbedrag voor fiber is 47.90 maar omdat ik volgens fiber al 3maanden 1maand achterloop ben ik afgesloten terwijl mijn betalingen via de Kredietbank Rotterdam en die hebben meerdere malen zelfs 95.80 overgemaakt. En toch wordt de administratie bij fiber... Lees meer

Wat een dramatisch slechte provider is dit!

Klacht van op 11 december 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Ruim drie weken geleden heb ik aan Fiber schriftelijk doorgegeven dat wij gaan verhuizen. Fiber geeft op haar website aan 3 tot 5 weken nodig te hebben om een verhuizing technisch te kunnen regelen. Vandaag Fiber gebeld met de vraag wanneer... Lees meer