Klachten over Fiber Nederland

Fiber Nederland biedt consumenten verschillende diensten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Ze zijn zeer gespecialiseerd... Lees meer >

Statistieken van Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

101 klachten gemeld
2.4 /10
167 stemmen
167

Tijdslijn

Fiber is geweldig in communicatie! Van het kastje naar de muur en terug! En iedere keer de bal bij de kant leggen in plaats van zelf het initiatief nemen. Ik denk dat ik maar eens juridisch advies ga inwinnen over contract breuk of... Lees meer

Ik heb vorige week -02-2018 gebelt naar fiber nederland, En heb daar het probleem verteld. Wij hebben samen aan de telefoon het probleem doorgenomen en gekeken of alles goed aangelsoten is. Dus hebben beloof dat de monteur hier meebezig gaat en zouden mij... Lees meer

TV beeld bevriest op alle zenders

Klacht van op 05 februari 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Ik heb deze klacht op 20 januari 2018 aan Fiber gemeld. Men zou mij binnen 5 werkdagen terugbellen, maar dat is nooit gebeurd. Ik heb tenslotte zelf weer met de servicedienst gebeld. Mijn eerste melding: Het beeld op mijn TV stopt (of bevriest,... Lees meer

Geen telefoon en nog steeds geen aansluiting

Klacht van op 25 januari 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Vorig jaar 11 juli 2017 hebben we aangegeven dat we graag glasvezel wilden hebben. Het netwerk zou tot 1 november aangelegd worden en daarna moest de aansluiting volgen. Inmiddels hebben ze vanaf 8 januari 2018 al wel ons nummer geporteerd... Lees meer