Klacht: Heb al diversen malen contact gezocht met Feenstra, sta gemiddeld 10 minuten in de wacht maar wordt niet geholpen,

Jan Klarenbeek op 08 juli 2023 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeker 6 x telefonisch contact gezocht maar wordt niet te woord gestaan, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Dus niet, ben al enkele jaren vaste klant en wil een nieuwe ketel op advies van de monteur van Feenstra, maar niemand thuis ?????

Gewenste Oplossing:

dat Feenstra contact met ons opneemt

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 30 augustus 2023 om 08:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Klarenbeek,

Bedankt voor uw bericht.

Spijtig om te vernemen dat telefonisch contact moeizaam verloopt. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben wij u voorzien van een offerte en is er een afspraak ingepland voor het plaatsen van een nieuwe cv ketel.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Klarenbeek