Klachten over Feenstra

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten. Bovenaan deze pagina staat... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 2 Reparatie- en onderhoud diensten

98%
81 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
80 klachten opgelost
4.1 /10
151 stemmen
151

Tijdslijn

Eind 2016 kregen wij onze eindafrekening van NUON voor stadsverwarming op IJburg te Amsterdam. De eindafrekening bleek dermate hoog dat wij NUON hierover op de hoogte hebben gesteld. NUON heeft uiteindelijk doorverwezen naar Feenstra. In augustus 2017 heeft de hoofdmonteur... Lees meer

Wij wilden een onderhoudsabonnement afsluiten met daarbij een gratis eerste check van onze cv-ketel. De monteur kwam en legde uit dat onze ketel te oud was om nog een abonnement op te kunnen afsluiten. Ter plekke besloten het onderhoud wel uit... Lees meer

Slechte afhandeling storing ketel

Klacht van op 30 januari 2019 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Onze Remaha ketel vertoont al een paar maanden storing. Regelmatig krijgen we geen warm water. Als de stekker van de ketel eruit getrokken wordt dan krijgen we erna wel warm water. Doch het probleem blijft zich voordoen. De ketel ... Lees meer

Onvoldoende informatie gekregen

Klacht van op 22 januari 2019 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik had me gemeld voor een onderhoudscontract. Telefonisch en gemeld werddat er iemand inspectie van kwam doen alvorens er een abonnement zou worden afgesloten. Er kwam een monteur en die vertelde dat de CV niet door Feenstra was geplaatst gevolgen... Lees meer

Wij hebben een tweetal jaren geleden een nieuwe CV ketel met een Honeywell home systeem aangeschaft. Dit systeem werkt met WIFI een bestuurd automatisch alle verwarmingen in huis. Vanaf het begin ervaren wij problemen met de verwarming in de slaapkamer.... Lees meer