Klachten over Feenstra

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten. Bovenaan deze pagina staat... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Reparatie- en onderhoud diensten

100%
69 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
69 klachten opgelost
4.1 /10
157 stemmen
157

Tijdslijn

Opgelost, maar niet heus

Klacht van op 09 april 2019 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 11 februari een zgn. oplossing gekregen. De monteur heeft mondeling gezegd dat de CV-ketel ongeschikt was voor het serviceabonnement, vandaar dat hij ook ongeveer 130 euro in rekening heeft gebracht. Was het abonnement wel ingegaan dan hadden wij van... Lees meer

15 maart 2019 De zaak staat als OPGELOST bij Feenstra maar lees onderstaand bericht.Er is NIETS opgelost!.Ik heb vanwege de gevaarlijke situatie de zaak in juridische handen gegeven omdat de firma Feenstra niet heeft gereageerd na de onderstaande mail... Lees meer

Op 17 oktober meldde ik onze CV aan voor een onderhoudsbeurt en apk, samen verkocht onder de naam APK. In de bevestigende e-mail die ik vervolgens ontving, stond dat ik binnen twee werkdagen reactie zou krijgen met een voorstel voor... Lees meer

Eind 2016 kregen wij onze eindafrekening van NUON voor stadsverwarming op IJburg te Amsterdam. De eindafrekening bleek dermate hoog dat wij NUON hierover op de hoogte hebben gesteld. NUON heeft uiteindelijk doorverwezen naar Feenstra. In augustus 2017 heeft de hoofdmonteur... Lees meer

Wij wilden een onderhoudsabonnement afsluiten met daarbij een gratis eerste check van onze cv-ketel. De monteur kwam en legde uit dat onze ketel te oud was om nog een abonnement op te kunnen afsluiten. Ter plekke besloten het onderhoud wel uit... Lees meer