Klacht: Feenstra verwarming incasseert zonder contract en toezegging geld van mijn rekening

Keesp op 16 januari 2013 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Vandaag kwam ik erachter dat Feenstra verwarming al 2 keer geld van mijn rekening heeft afgeschreven (incasso) zondar dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
Gebeld met de klantenservice die uitleggen dat zij het onderhoud via de Nuon overgenomen hebben van energie noordwest.
das lekker, daar wist ik niets van en heb ik ook geen toestemming voor gegeven laat staan getekend voor toestemming om geld van mijn rekening in te houden !
U moet maar even bellen met de Nuon of met ENW was het antwoord……………ja das lekker zeg; Feenstra int onterecht geld van mijn rekening en stuurt me door naar derden…
Nota bene, per 1 januari 2013 zit ik inmiddels bij de NEM en niet meer bij Nuon…
Foei Feenstra !!!

Ik wil het onterecht afgeschreven geld terug en wens geen klant te zijn van Feenstra, dat is immers nimmer mijn keuze geweest !

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 18 januari 2013 om 09:47 geantwoord

Geachte C. Paans,

Bedankt voor het melden van de klacht, dit is inmiddels aangepast.

Gisteren (donderdag) heeft u gesproken met de vestiging van Feenstra. Deze zorgt ervoor dat dit ongedaan gemaakt wordt en het geld niet van uw rekening word afgeschreven.

Feenstra Webcare

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Feenstra beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door