Klacht: Feenstra betaald onrechtmatige afschrijvingen ondanks toezegging niet retour

keesp2 op 30 januari 2013 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Feenstra verwarming heeft in oktober en december onrechtmatig 2 maal geld geincasseerd vanaf mijn rekening.
Toen ik ze belde, verwezen ze me naar Nuon, waar ik geen contract meer heb. Via Klacht.nl een klacht ingediend. Vervolgens werd ik teruggebeld door Feenstra:
Excuses en we betalen de geinde bedragen aan u terug. Dat leek een nette oplossing.
Dit is inmiddels ruim 14 dagen geleden en tot op heden is er door Feenstra niets betaald aan mij!

Gewenste Oplossing:

De toegezegde terug betaling zsm uitvoeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 30 januari 2013 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht, dit hebben we ter controle nogmaals doorgezet naar de vestiging van Feenstra die dit in behandeling heeft.
De vestiging heeft bevestigd dat het bedrag teruggestort wordt.

Er is toegezegd dat het bedrag zou worden terug gestort. De termijn die hiervoor staat is minimaal 2 weken en maximaal 6 weken. Aangezien u +/- 2 weken geleden voor het laatst contact heeft gehad zit dit waarschijnlijk nog in de administratieve molen bij de financiële administratie.

Mocht u over uiterlijk 4 weken nog niets van ons hebben vernomen, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Feenstra Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door