Klacht: Februari toezegging gehad voor over jaarnota, wacht al twee maanden op correcte nota.

op 29 juni 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

In februari contact gehad met Eneco over een verkeerde prijs voor het vasttarief voor Gas. Dit zou op de jaarnota van begin mei worden verrekend.

Sinds 3 mei in de weer om een correcte nota te ontvangen.

Als ik de juiste jaarafrekening krijg en dat het teveel gerekende bedrag is teruggeplaatst.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 30 juni 2017 om 14:23 geantwoord

Beste Mario Dekker,

Spijtig om te vernemen over uw klacht dat er een verkeerd capaciteitstarief wordt berekend voor gas, aangezien je minder dan 500 m3 gas hebt verbruikt.
Gisteren is er activiteit geweest doordat mijn collega wederom een verzoek heeft ingediend naar de desbetreffende afdeling voor het opmaken van een correctienota. Sorry voor het ongemak dat het een tijd duurt. Vooralsnog zijn we er mee bezig en is het nog even afwachten op de juiste nota, waardoor storneren van bedragen geen goede optie is.

Danielle
Eneco Webcare

Heeft op 01 juli 2017 om 13:00 geantwoord

Dit is geen oplossing. Dit is exact wat ik al twee maanden hoor en lees. Stuur nou eens gewoon de juiste rekening en corrigeer de fout (zoals in februarin toegezegd). Beste klacht.nl: jullie worden voor de gek gehouden, eneco neemt jullie niet serieus. Eneco stelt dat het opgelost is, maar er is niets opgelost. Gaarne de klacht opnieuw openen.

Bericht van Eneco

1 maand geleden - Beste Mario Dekker, Wat ik in mijn vorige bericht aangaf is dat we er nog mee bezig zijn. Aangezien u eerder een klacht heeft ingediend rechtstreeks via ons, sluiten we de klacht via deze weg omdat er al iets loopt. Dat de oplossing er nog niet is, is ook mij bekend. Excuses dat het even duurt, maar helaas staat er even voor voordat het is geregeld en opgelost. U verneemt van onze klachtenafdeling als er meer bekend is. Met vriendelijke groet, Danielle Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mereneco