Klacht: Ik voel me opgelicht

Sanneep op 07 april 2025 over Fashion-Click in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 8 maart een bestelling gedaan. Op 9 maart kreeg ik een mail dat m’n bestelling onderweg was. Op 14 maart een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg binnen 1 dag reactie dat ik iets had besteld met een langere levertijd. Apart want ik had al een verzendbevestiging ontvangen maar goed, het artikel zou rond 27 maart verstuurd worden. Op 29 maart heb ik een mail gestuurd of ze m’n bestelling willen annuleren, geen reactie, op 5 april nogmaals een verzoek gestuurd maar tot op heden geen reactie.
Op de site staat dat ze van ma t/m vrijdag telefonisch bereikbaar zijn tussen 9-11. Zojuist om half 11 gebeld en krijg direct voicemail.
Fashion-click, ik wil de bestelling annuleren en m’n geld terug want dit is geen manier van verkopen en contact!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de bestelling geannuleerd wordt en ik m’n geld terug krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fashion-Click

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fashion-Click nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanneep