Klacht: Slechte retourafhandeling – geen terugbetaling ondanks bewijs

CheyennePeek op 24 april 2025 over FARFETCH in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november 2024 een Parajumpers bodywarmer besteld bij FARFETCH, die ik volgens hun instructies heb geretourneerd omdat deze te klein was. Het pakket is op 2 december 2024 correct afgeleverd bij hun retouradres in Italië. FARFETCH heeft dit ook bevestigd onder retournummer: 38942205.

Toch beweren zij nu dat ik een ander item heb teruggestuurd en weigeren ze mij het aankoopbedrag van €236,80 terug te betalen. Ik beschik over alle bewijzen: het originele retourlabel, het UPS-trackingnummer (1Z 4V2 E44 91 0917 9207) én de bevestiging van ontvangst.

FARFETCH reageert niet inhoudelijk op mijn bezwaar en schuift de fout op mij af, terwijl ik alles correct heb gedaan. Ik voel me als consument genegeerd en financieel benadeeld.

Let op als je overweegt hier iets te bestellen – als er iets misgaat met je retour, word je niet serieus genomen en krijg je je geld niet terug.

Gewenste Oplossing:

Dat de rekening kwijtgescholden wordt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FARFETCH

Reactie van de melder van de klacht CheyennePeek

3 weken geleden - Niks mee gedaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FARFETCH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CheyennePeek