Klacht: faktuur fouten – ondersneeuwen met foute fakturen – inschakeling ACM

op 05 september 2016 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Ben van NUON particulier naar NUON zakelijk 2 jaar destijds overgaan onder het mom van loyalty korting 10% , indien betaling via auto incasso…wat een lawine van rampen volgden!!!! :
– ipv van 1x Eur 160 voorschot per maand, kregen wij
– drie fakturen per maand met verschillende bedragen….welke optelden tot 350 per maand of meer,
– er waren z.g. ” conversie fauten” …
– naast enkele administratieve lasten..
We werden ondergesneeuwd met fakturen! welke wij natuurlijk disputeerden.
Telefonisch gaf NUON toe dat er kleine fauten in het admin.proces zaten… maar crediteerden ons niet.
Integendeel, er volgde een vloedgolf aan onduidelijke fakturen en lasten. 5 incasso bureaus volgden… allen trokken ze bakzeil..
Daarna haalde NUON een rotgeintje uit door vriendje alliander in te schakelen en ons proberen af te koppelen. Wat wij niet toestonden natuurlijk.
De laatste ontiwkkeling is dat lousy NUON de vordering kennelijk voor een schappelijk bedragje verkocht aan TKD of zoiets…
Hebben ook bij hen gedisputeerd en de boot succesvol afgehouden!
Ook de ACM is ingeschakeld en kijkt mee.
Een jaarfaktuur van NUON – om het af te sluiten – hebben wij nooit gekregen!
We zijn nu een zeer tevreden klant bij ENECO….en … kregen voor EUR 110 per maand … zelfs 1-malig ook nog EUR210 premie!
Motto’s :
1. NUON Never these Useless dis-Organized Nerds again!!
2. Indien je ontevreden bent: disputeren !! en om jaarrekening vragen
3. En Switchen! loont

Indien soortgelijke ontevreden klanten van NUON Zakelijk ook wegswitchen!!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 06 september 2016 om 14:08 geantwoord

Goedemiddag blumenthal, dank je voor je bericht.

Vervelend om te lezen dat de situatie zo uit de hand is gelopen, excuses hiervoor.

Zo te lezen heb je al het een en ander in gang gezet om samen tot een oplossing te komen, mocht ik toch nog wat kunnen betekenen dan kun je ons een bericht sturen.

Groeten, Nancy

Alle klachten die gemeld zijn door blumenthal