Klacht: niet bezorgt

op 27 mei 2017 over Fadello in de categorie Koeriersbedrijven en post

klonk bijna temooi om waar tezijn voor 12:45 besteld zelfde dag in huis! aangezien ik gister ochtend had besteld en mijn pakketje voor maandag nodig had, dacht ik wat kan er nog fout gaan….

vrijdag avond heel de avond deurbel in de gaten gehouden om kwart voor 11 had ik de moet opgeven .

Vandaag werd er om 5 uur gebeld maar ik lag lekker op het strand want, op de track en trace stond helemaal niks vermeld over een levering voor zaterdag die vrijdag avond moest plaats vinden. Eenmaal thuis gekomen gebeld, de bezorger wist het ook allemaal niet meer en misschien kan ik het vanavond of misschien maandag krijgen het is waardeloos.

ik ben niet snel ontevreden nooit problemen gehad met postnl met dit is de laatste keer..

Zelfde dag niet bezorgt? volledig bedrag terug betalen, niet met de smoes komen dat ik noet thuis was...

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fadello

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fadello nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sebas1993