Klacht: Geen bezorging plaatsgevonden op de bezorgdag omdat de koerier veel te laat was en geen zin had en ook nog eens een onnodige discussie aangaat met zeer slechte smoesjes

op 24 juni 2017 over Fadello in de categorie Koeriersbedrijven en post

Klacht:
Op 22 juni 2017 heb ik via www.winkelstraat.nl een shirtje besteld. Dit zou 23 juni 2017 tussen 18.00 en 22.30 uur bezorgd worden door ‘Fadello’ bij mijn ouders op de zonneoord 223 te den haag. Dit pakketje is niet bezorgd. Toen er om 22.45 uur nog niet was bezorgd ben ik teleurgesteld weggegaan bij mijn ouders. Ik had dit shirtje namelijk heel erg nodig. De Koerier belde mij om 23.20 op om te vertellen dat hij autopech had en vroeg of hij het nog kon bezorgen. Ik zei tegen de koerier dat dit wel kon. Ik belde mijn ouders op (want ik was al weg), maar die waren niet meer thuis waarna ik de koerier belde om te zeggen dat mijn ouders niet meer thuis waren en om te vragen of hij het op mijn eigen adres kon bezorgen in den haag. De koerier vertelde dat dit eigenlijk niet kan. Ik zei tegen de koerier dat hij al een uur later was dan de bezorgtijd en ik de hele avond op dit pakketje heb gewacht. Hij gaf weer aan dat dit normaal gesproken niet gebruikelijk is en ik vroeg of ik anders ook mij ID kon laten zien omdat het op mijn naam staat en ik het heb besteld. Hier ging de koerier mee akkoord. Toen hij mijn adres hoorde zei hij dat dit 12 minuten rijden is en te lang duurt (terwijl ik al een kwartier met hem aan de telefoon was en nog steeds geen stap dichterbij mijn bezorging). Ik vroeg aan hem of hij het alsnog kon bezorgen aangezien hij mij al zolang heeft laten wachten en dit niet zo netjes is. Hij zei dat dit kwam door zijn autopech. Ik vroeg aan hem wanneer hij autopech had en dit was volgens de koerier om 20.30 uur. Ik vroeg weer aan hem waarom hij mij 3 uur later liet weten dat hij autopech had waarop hij antwoordde dat hij eerst naar schiedam was gegaan en andere plekken ging bezorgen en daarna den haag was gekomen (na zijn autopech). Je weet toch dan al dat je bezorgdienst uitloopt dan? In ieder geval was ik met de koerier 15 tot 20 minuten in gesprek en tijdens onze conversatie sprak de koerier zich zelf de hele tijd tegen en ging met mij een onnodige discussie aan. Dit frustreerde mij alleen maar nog meer, maar goed ik wilde mijn pakketje en ik wilde een oplossing. In die tussentijd had hij het allang al kunnen bezorgen, maar meneer had geen zin omdat zijn dienst er eigenlijk al op zat en kwam met allemaal smoesjes waarbij hij zich zelf steeds meer tegen sprak. Ik vroeg het nummer van zijn leidinggevende want ik vond dit echt te gek voor woorden. De koerier wilde dit niet geven en gaf als excuus dat hij het nummer niet weet en ook niet heeft terwijl hij vlak daarvoor nog tegen mij zei dat hij dan zijn baas moest bellen om te vragen of hij het kan bezorgen op mijn adres. Toen ik hem daarmee confronteerde en ook vroeg hoe hij dan zijn leidinggevende belt in geval van ziek zijn of iets zei die ja dan bel ik het telefoonnummer van mijn baas, maar dan moet ik ophangen om dat telefoonnummer op te zoeken. De koerier doet ook nog eens of ik dom ben want met elke telefoon kun je tijdens een gesprek andere dingen op zoeken. Hij gaf aan dat hij mij terug zou bellen met het nummer, maar meneer had zijn telefoon al uitgedaan en nooit meer terug gebeld. Telefoon stond hele tijd op ‘in gesprek’. Al met al een zeer frustrerend gesprek met een onnodige discussie en slechte smoesjes en GEEN bezorging. Echt triest dat de koerier met allemaal zeer slechte smoesjes kwam in plaats van gewoon zijn werk te doen en te bezorgen. Wat een onaangename en zeer slechte service.

De koerier zei dat zijn naam Krishun was (het kan zijn dat hij misschien een verkeerde naam heeft gegeven).
Het telefoonnummer waar de bezorger mee belde was:

+31626314010

Ik vind dit echt niet kunnen en wil hier graag een passende oplossing voor.

Alvast bedankt.

Sherif Abdalla

Als mijn bezorging heeft plaats gevonden en de betreffende koerier mij persoonlijk op belt om zijn excuses aan te bieden voor zijn gedrag. Bovendien verwacht ik ook een compensatie voor mijn tijd. Ik heb vrij genomen van werk voor dit pakketje en heb de dag bij mijn ouders gezeten zonder dat er ook maar iets is bezorgd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fadello

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fadello nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sherif abdalla