Klacht: Mijn pc wordt niet geleverd

op 12 januari 2017 over Fadello in de categorie Koeriersbedrijven en post

28 december heb ik bij Arctic Secrets een nieuwe pc besteld en extra betaald voor Fadello zodat ze dezelfde dag als dat het aangeboden werd, ze het zouden bezorgen.

Op zaterdag 7 januari werd de pc bij Fadello aangeboden waarna het al spoedig naar hun sorteercentrum werd gebracht. Dit kon ik volgen via de track&trace. Ik heb zowaar de melding gekregen dat mijn pc onderweg was naar mijn huis! Helaas kreeg ik rond 22.30 uur de statusupdate het pakket is niet aan ons meegegeven, neem contact op met uw leverancier.’

Ik heb natuurlijk meteen contact gezocht met Arctic Secrets en zij verzekeren mij dat het wel degelijk was meegegeven. Zij zetten een onderzoek in via Sendcloud.

Maandag veranderde de status naar ‘het pakket is in ons sorteercentrum aangekomen’. Dinsdag veranderde de status naar dat het vanavond nog bezorgd zou worden. Nu is het inmiddels donderdag en de status is weer terug naar ‘het pakket is in ons sorteercentrum aangekomen’. Er lijkt geen beweging in te komen…

Ik heb het vermoeden dat Fadello het pakket ‘kwijt’ is. Waarschijnlijk is het de grens al over. Ze geven geen enkele reactie op mails en ook Arctic Secrets weet niet hoe ze dit moeten oplossen. Helaas is alles al betaald en heeft annuleren geen zin (denk ik?)

Ik ben tevreden wanneer mijn pc vrijdag (13de) nog geleverd wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fadello

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fadello nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PerryReffeltrath