Klacht: Leverantie Flixtronix

Jesus mina op 27 januari 2017 over Fadello in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zou 13/1 tussen 18.00en 22.00 worden bezorgd, 1 dag later dan afgesproken…
Zie nu dat mijn pakje (via track en tracé) retour afzender is gegaan???????
Geen enkel bericht in mijn brievenbus gevonden en was gewoon thuis!!!!!
Moet nu zelf weer contact opnemen met de leverancier…Slechte service, niet klantgericht en kennelijk contactarm…Twijfel ook of men überhaupt aan de deur is geweest!!!!!Wie controleerde dit soort cowboybedrijven?????

Gewenste Oplossing:

Pakje is inmiddels ongewenst retour gezonden, wil dus schadevergoeding van te leveren Flixtronix teveel € 95,--

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fadello

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fadello nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door