Klacht: geen levering

op 12 juni 2017 over Fadello in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor mijn verjaardag zou een bos bloemen zijn gestuurd, af televeren gedurende kantoortijden. Dat is niet gebeurd. Wel een kaartje van jullie met dan men op 31 mei om 19:45 langs zou zijn geweest en de volgende dag tussen18-22:30 uur weer zou langskomen. Dat laatste is belachelijk want dan is er niemand meer vanwege kantoortijdens (zoals ook was aangeven bij de bestelling, heb ik inmiddels begrepen). Overigens had jullie bezorger on kunnen kijken en dan bij aanbellen kunnen zien het bordje met daarop: JENS advocaten. Als hij twee hersencellen zou hebben gehad, had hij/zij kunnen begrijpen dat ook de volgende dag het weinig zin zou hebben om in de avond te komen bezorgen omdat wij ’s avonds gesloten zijn. Kort en goed, ik heb die bloemen nooit gekregen en julile zijn een stel oplichters.

Als dit soort wanpresteeders stoppe met hun bedrijf.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fadello

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fadello nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sascha J