Klacht: Bestelling niet bezorgd

op 10 januari 2017 over Fadello in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben bestelling gedaan bij Flickxtronics waarbij aangeven voor 23:59 besteld de volgende avond tussen 18:00 en 22:30 uur bezorgd. Dit zou zaterdag 7 januari plaatsvinden en bezorging heeft niet plaatsgevonden, ook geen mail, sms ontvangen dat het niet bezorgd zou worden. Nieuwe bezorging zou 9 januari plaatsvinden en heeft niet plaatsgevonden om een onbekende reden. Nu wordt bezorging 10 januari aangegeven, ben benieuwd.
Jammer dat zij ook niet telefonisch te bereiken zijn om navraag te doen waarom niet is bezorgd, alles moet via de mail waar niet adequaat op gereageerd wordt. De service kan 100% beter. In het vervolg waar Fadello bent pakket bezorgd zal ik zeker geen aankoop doen bij de betreffende winkel / webshop.

Als bezorging 10 januari heeft plaatsgevonden of dat ik hen telefonisch kan bereiken .

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fadello

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fadello nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeremy Ronde