Klacht: factuurnummer 8005474500022

op 18 juli 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik ben nu al geruime tijd bezig deze klacht op te lossen via bol.com (ook tav van Simone die in het verleden naar mijn tevredenheid mijn klacht van toenertijd heeft opgelost) maar ik wacht nog steeds op een antwoord op deze klacht. Ik heb deze zending op 15/6 inmiddels geretourneerd zie 3SLFV105162035 of 3SLFV2297730567 of SLVF2259486792,). Helaas heb ik niet op retourbonnen van de PTT geschreven welke boeken op welke bonnen hoorden dus geef ik voor alle zekerheid alle retourbonnen aan jullie terug.
Tot op heden heb ik niets mogen vernemen en ik wacht nog steeds op een telefoontje of mailtje van bol.com om deze klacht op te lossen. Ook sta ik dus sinds dit akkefietje bij bol.com als wanbetaler want ik mag geen bestellingen meer bij bol.com doen als ik deze niet vooruit betaal. Ik ben een van jullie topklanten, en heb tot op heden in alle jaren dat ik bij bol.com klant ben geweest keurig mijn boeken betaald. Mijn bestellingwijze is altijd via een acceptgiro geweest. U begrijpt dat ik heel boos ben en dat ik deze wijze zeer incorrect vind. Ik heb mijn zending geretourneerd, ik heb de bewijzen hiervoor en ik snap niet waarom bol.com mij niet geloofd.

met afboeking van het niet aangekomen boek wat ik wel degelijk aan bol.com retouren heb geretourneerd!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 juli 2012 om 13:13 geantwoord

Geachte mevrouw Jansen,

Inmiddels hebben wij contact met u gehad naar aanleiding van uw klacht. Zoals afgesproken ontvangt u nog een e-mail van ons.

Bol.com

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door annechien17