Klacht: Factuur en contract huur boiler

op 03 juni 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Hallo,
Ik ben al bijna anderhalf jaar bezig om aan Eneco te vragen wanneer ik moet betalen voor de huur van een boiler. Ik heb een contract getekend en alles aangegeven hoe ik wil betalen, machtiging gegeven, maar tot op heden nog geen bedrag afgeschreven….. Ik snap daar he-le-maal niets van. Ik heb denk ik wel 10 tot 15 keer telefonisch contact gehad en elke keer kreeg ik heel behulpzame mensen aan de lijn die mij stuk voor stuk beloofde dat het nú echt voor elkaar zou komen, maar helaas.
Hoe is het mogelijk dat een klant anderhalf jaar niet hoeft te betalen!!! Als ik dus ooit de rekening krijg van Eneco is dat natuurlijk een hele hoge, het is namelijk nogal opgelopen….
Is er a.u.b. iemand bij Eneco die dit voor mij kan oplossen, anders ben ik genoodzaakt mijn contract op te zeggen, dat had ik waarschijnlijk al veel eerder moeten doen maar ik denk echt elke keer nú gaat het lukken.
Helaas. Ben voornemens om ook een brief te sturen naar het tv-programma RADAR, want ik begrijp werkelijk waar niet dat er telefonisch niemand is die iets kan regelen voor mij.
Ik wacht uiteraard eerst jullie reactie af!

Met vriendelijke, doch moedeloze groet
Marcel Rooijers

Wanneer Eneco zelf eens contact met mij opneemt en het probleem van de betaling wordt opgelost.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 03 juni 2016 om 13:48 geantwoord

Beste heer Rooijers,

Om te beginnen, ik sluit me volledig aan bij de woorden van mijn collega’s aan zoals u die in de klacht beschrijft. Alle begrip voor uw eigen, nare gevoel hierbij. Om u niet verder met allerlei dooddoeners tot last te zijn, kom ik graag tot de kern van mijn handelen. Ik heb uw klacht direct geëscaleerd bij Eneco Installatiebedrijven.

Zoals u aangeeft, en ik na kort telefonisch onderhoud met mijn collega's kan beamen, u heeft aan al uw verplichtingen voor het aangaan van dit contract voldaan. Ik zie dan ook niet in waarom dit nog langer hoeft te duren dan het inmiddels al heeft gedaan. Zodra ik de bevestiging ontvang dat de facturatie dan eindelijk zal starten, breng ik u hiervan op de hoogte.

Voor de tot op heden niet in rekening gebrachte nota's, denk ik graag met u mee over een passende oplossing. U kunt mij tussentijds trouwens ook rechtstreeks benaderen. Als u ervoor kiest dit te doen, wil ik u vragen een e-mail te versturen naar webcare@eneco.com. Wilt u het eventuele bericht richten aan mij?

Met oprechte verontschuldiging voor de ontzettend lange afhandeling en een vriendelijke groet,

Rodney
Eneco Webcare

Heeft op 04 juni 2016 om 07:32 geantwoord

Ik ben niet meer zo goedgelovig wat Eneco betreft, dus zolang ik nog geen factuur heb gezien die ik mag betalen is voor mij het probleem nog steeds aanwezig!

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel R66