Klacht: facturen

op 28 januari 2011 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kom niet in mijnfacturen ,hoe komt dat????? ik heb een nieuw wachtwoord en gebruiksnaam ,maar kom er niet in,en ben niet tevreden dat jullie zomaar zonder iets testuren ,dat ik maandelijks meer ga betalen

Gewenste oplossing

heel snel antwoord en de maandelijkse betaling omlaag

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 04 oktober 2012 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

Alle klachten die gemeld zijn door 20003367