Klacht: Privesie van mijn groep en chat.

op 14 februari 2019 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn groep de leden worden door Facebook Niet bijgeschreven maar afgetrokken. Nu zelf 2000 in een keer. Gaat al twee jaar eerst dacht ik nou ga je Goddelijke gang. Maar nu loopt het de spuigaten uit. Ik heb nog steeds 5000 vaste volgers meer kan niet. Maar in je groep geld dat niet. Ik ben ondertussen van over de 20,000. Had meer moeten zijn nu vele malen. voegen zich dagelijk zeker 10 toe. En worden gelijk inplaats van opgeteld afgetrokken. De leden zijn ook boos kunnen nog steeds in de groep voor hun belangrijk kijken. Maar het lijkt dus of de groep matig populair lijkt. Puur en alleen omdat het een waarheids groep is die Mark Zuckerberg niet past. Ik kan niet anders bedenken. Omdat hetzelfde gebeurt met Vladimir Poetin Fanclub. Die hij ook als tegenstander van zijn opa. Rothschild ziet. Mijn groep is neutraal. Maar kaart wel misstanden aan.

Dus wanneer ben ik tevreden dat ik 50,000 alle leden terug krijg elk die ik ooit toevoegde terug gezet. En het aan hun overlaat de groep te verlaten. Ook hen die door anderen zijn toegevoegd omdat ze het een goede groep vonden. En daarover klaagden. Zelf dat doen en niet door Facebook laten doen. Zo ze zeggen voor hun klanten op te komen. Het is toch van de pot gerukt ze dat zelf niet kunnen afhandelen. En veel mensen afhouden van bijvoorbeeld genezing daar gaat de groep namelijk ook over. Ik verkoop niets zeg wel wat ik wel of niet een goed of gevaarlijk product vind met de bewijzen. Maar ook dat is niet verboden. En is de mens vrij in. Dat bepaald Facebook niet. Veranderd het niet stap ik naar de rechter want onze vrijheid word hier heel heel zwaar aangetast. Ik weet op twitter kun je volgers kopen ENZ. Ik heb dat nooit gedaan of hoeven doen. Door mijn groep zijn veel mensen genezen. En is een zegen voor de gehele mensheid. Maar niet voor zijn Opa,s giftige handel. Dus veel handelaars die goede waar hebben de dupe. En ik vind dat Hij die macht niet zo zwaar mag misbruiken. Te meer dat het de mensen sterkt zijn producten niet te kopen. Want zijn Opa is door hij leed zware verliezen.En misschien nu de handel van hem. Want nadien is het begonnen.! Dus nog steeds machtsmisbruik.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beasalomons@hotmail.com