Klacht: Retour 100 jaar geleden gestuurd aankoopbedrag nooit gehad

Celiko op 27 mei 2019 over Fab and Chic in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10 mei een pakketje teruggestuurd naar fabluxe. Ik zou het retourbedrag binnen 14 dagen op mijn rekening hebben nu ben ik bijna 20 dagen verder en heb nog steeds niks op mijn rekening. Heb al 2 keer gebelt maar bellen dat helpt niet.
Dit is de zoveelste keer dt het fout gaat bij mn bestelling. Elke keer moet ik achter me geld of product aangaan!

Gewenste Oplossing:

Wanneer het bedrag die ze mij verontschuldigt zijn op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fab and Chic

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Mensen bestel hier niet dit is de zoveelste keer dat het fout bij ze gaat

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Niet eens een reactie op mijn klacht. Vieze diefen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fab and Chic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door