Klacht: BESTELLING NOOIT AANGEKOMEN EN GEEN GELD TERUG

op 09 november 2018 over Fab and Chic in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 oktober 2017 een bestelling geplaatst. Haar levertijd is 10 dagen. Ik kreeg in de eerste instantie ook geen bevestiging van de bestelling. Ik heb haar hierover gemaild op fabandchic@outlook.com. zei: dat ze het in orde zou maken en de bestelling er zo snel mogelijk zou zijn. Ik heb tot heden niks ontvangen geen geld terug gehad terwijl ik dit meerdere malen via: mail, Facebook en instagram berichten gevraagd heb. Ookal een aantal keren gezegd dat ik aangifte zou doen. Nu komen mijn berichtjes niet meer aan. Waarschijnlijk omdat zij mij geblokkeerd heeft. Deze mevrouw is een grote oplichtr!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb. Ik hoef dat hele item niet meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fab and Chic

Alle klachten die gemeld zijn door jashowu