Klacht: f19816p

op 02 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

hallo ik heb een camera gekocht bij jullie vestiging in arnhem maar bij het begin zeiden ze tegen mijn van dat het heel simpel in drie stappen is geregeld op de computer maar mijn eerste probleem was het dat ik geen beeld hebt dus iik ben naar de media markt terug geweest en ik heb dat uitgelegt nou zeiden ze je krijgt je geld toch niet terug maar nou had ik hem weer meegenomen en toen heb ik aan eentje van de begeleiding hier gevraagt of zij hem niet konden instellen want ik hebt totaal geen verstand van computers en ik woont begeleid dus kan ik niet al teveel tijd aan mijn begeleiding vragen maar nu was het het opnemen van die camer het beeld dat deed het ondertussen maar ja ik heb dus geen opname wat voor mijn heel belangrijk is omdat ik nog al vaak valt en plotseling in ene keer wakker wordt op de vloer en ik weet niet waardoor dus opname dat is voormijn heel belangrijk dus ik weer terug nou zeiden ze van we gaan hem opsturen voor reperatie en vandaag toen kreeg ik hem weer terug waarop stond geen klacht gevonden ik zei tegen die man ik zei en nu hij zei dat weet ik ook niet en je krijgt je geld niet terug maar toen ben ik er mee naar de winkel geweest en die zeiden van een sd kaart dat zou mischien de oplossing zijn dus heb ik vandaag een sd kaart gekocht maar die past helemaal niet op mijn camera en nu wat moet ik nu doen iemand voor 89 euro hier laten komen dat wordt mijn een beetje te gortig ik voel mijn bedondert en misleid ik wil nu gewoon mijn geld terug want ik heb er gewoon geen vertrouwen in het is nu de2-10-2016

nou wanneer ik gewoon mijn geld terug krijgt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door diekema