Mijn Klacht:
Dag,
ik heb een afspraak gehad om vrijdagmiddag te komen voor ogentest.
Ik ben niet gekomen nadat ik daarvoor een oogtest heb gehad voor een leesbril op 12 maart 2024.
Ik ben op een onbeschoft manier behandeld, een onrespectvol houding en gedrag van 1 van uw medewerkster. Die niet weet hoe je met een klant moet omgaan!
Tijdens de oogtest bleef de deur open waarbij de woorden wisseling tussen haar en mij, door mijn vriendin en misschien andere klanten hoorbaar zijn.
Uw medewerkster accepteerde niet dat ik mijn ogen wil laten testen voor leesbril .
En dwong me meer te testen voor vario glazen.Ik heb haar nog een paar keer gezegd,dat ik voor een leesbril kwam. Maar ze weigerde en zegt steeds mijn ogen zijn 55 % en niet goed.
Waarbij ze meteen stopte met testen en tegen me zei dat ik de volgende dag door een andere medewerkster geholpen zou worden.
Ik ben op een onbeschoft manier geholpen. En niet gehoord, wat ik wenste.
Ondanks dat mijn man nu een bril bij jullie heeft laten maken is dit voorval na die tijd plaatsgevonden.
U begrijpt dat wij in de toekomst niet meer bij jullie komen,en dat het de laatste opdracht is ,ook van mijn man.
Inmiddels heb ik een andere opticien genomen,die mij niet op een onbeschoft manier behandeld en op een juiste en proffessionele manier en niet door een snotblaag medewerker van u ,die niet weet hoe ze met een klant kan omgaan.Omdat ze haar zin niet krijg.
De opticien waar ik nu bent geweest, ben ik zo geweldig geholpen als klant op respectvolle manier.
Verder is deze opticien Proffesioneler dan eyesandmore, Omdat zij de klanten niet afsnauwen.
Gewenste Oplossing:
Ik wens dat deze onbeschofte blaag die geen respect heeft voor ouderen laat staan klanten, die de hele woorden wisseling hebben aangehoord, een waarschuwing krijgt, en zich verontschuldigd bij mij voor haar onbeschofte opdringerige en dwangmatige gedrag.
Als ik als klant iets anders wil, dan heb je te respecteren, en niet als standvoetend gedrag weigert om verder mijn ogen te testen.
De opticien waar ik nu bij ben vind het vreemd en raar dat mijn ogen zogenaamd 55 % is. ONZIN.
De medewerkster van eyes heeft natuurlijk geprobeerd om zo geld uit te slaan bij mij. Nou niet meer
Gewenste Oplossing:
Ik wens dat deze onbeschofte blaag die geen respect heeft voor ouderen laat staan klanten, die de hele woorden wisseling hebben aangehoord, een waarschuwing krijgt, en zich verontschuldigd bij mij voor haar onbeschofte opdringerige en dwangmatige gedrag.
Als ik als klant iets anders wil, dan heb je te respecteren, en niet als standvoetend gedrag weigert om verder mijn ogen te testen.
De opticien waar ik nu bij ben vind het vreemd en raar dat mijn ogen zogenaamd 55 % is. ONZIN.
De medewerkster van eyes heeft natuurlijk geprobeerd om zo geld uit te slaan bij mij. Nou niet meer
