Mijn Klacht:
>Ik had een multivocale bril besteld. Na heel lang wachten bleek dat het niets voor mij was en zou ik daarvoor in de plaats een min-bril en leesbril krijgen.Na opmeten, wat ik zelf moest corrigeren na uitrekenen wat het oplevert als je multivocale lenzen hebt en dan een leesbril erbij krijgt, zou ik dus 2 brillen krijgen.Opeens blijkt het montuur wat ik heb uitgezocht voor de leesbril en weggelgd was, weg te zijn. Na lang zoeken zou er gebeld worden om een nieuw montuur te bestellen.Zoniet zouden ze een andere kleur nemen voor de bril. Ik ben vandaag (nadat ik 3 mails over 3 brillen kreeg, dat die klaar zouden liggen???)na vele weken hebben ze per ongeluk?! min glazen gezet in de leesbril en hadden ze niets meer gehoord over het montuur dat ze hadden besteld. Dus namen ze aan dat het montuur niet meer kwam en namen dus een andere kleur. Dat kan toch niet waar zijn dat je geen antwoord krijgt of je het bestelde montuur wel of niet krijgt. Dan maar weken wacht en de klant dan vertellen dat ze niets hoorden en dus toch maar een ander montuur namen. Ook heel er slordig dat er verkeerde glazen inzaten. het was nota bene een leesbril!! Na 10 minuten zou ik een leesbril krijgen en zouden ze snel het probleem oplossen. Toen ik na een half uur terugkwam, was het nog niet klaar. Enfin toen hij klaar wass bleek WEER dat het niet goed gedaan was. De sterkte wass niet goed, niet goed gelezen of niet goed in de computer gezet!! Steeds hoorde ik dat ze niet weten hoe al die fouten na konden gebeuren. Nu moet ik dus WEER wachten en weer langskomen om nu de (eigenlijk niet de gewenste bril vanwege ander montuur) bril op te halen. Hoe vaak moet ik daar nog komen, want ik ben er helemaal klaar mee!!!!Ik vbind dat ze zeer onprtoffesioneel hebben gehandeld, niet in de computer de juiste informatie geschreven en heel veel fouten maken en steeds alleen maar zeggen dat ze het ook niet weten!!!
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag horen hoe het kan dat ik een montuur uitzoek en dan later blijkt kwijt te zijn. In mijn bijzijn wordt er dan een nieuwe besteld. Dan hoor ik weken later dat ze niets hadden gehoord en dus aannamen dat hij niet meer kwam. Dat kan toch niet!!
Ik wil graag een reactie op deze vele fouten!
