Klacht: fout door bedrijf maar geen nieuwe glazen

Esmaralda van Die op 07 mei 2022 over eyesandmore.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar juni hebben mijn man en ik allebei een zonnebril op sterkte gekocht.compleet.
Na de vakantie begin Juli terug geweest omdat ik er wazig door zag, duizelig werden bang was om van een trap te vallen ivm vreemd zicht.Niets aan de hand zeiden ze, beetje strakker zetten en je moet er aan wennen, dat duurt een paar weken.

Eind sept weer terug geweest dat ik constant mijn hoofd moet draaien, wazig zie als ik een boek lees, en hoofdpijn krijg en duizelig ben , ik kan die zonnebril gewoon niet een half uur op.

Hij staat een beetje vreemd, we zetten hem strakker dan is het opgelost.Nou zeker niet!
Nu ben ik gisteren weer terug gegaan, binnenkort gaan we op vakantie en ik heb dan een zonnebril op sterkte nodig…Mevr wat erg, ik snap U helemaal, ik geloof meteen dat u zo duizelig word en slecht ziet, Ze heeft alles nagemeten en ze hadden de afstand pupil en nog wat veel te ver naar onderen gedaan, ik keek in een tussenlaag wat niet goed is, maar….dat is onze fout en we moeten een nieuwe bril voor U laten maken, degene die dit heeft opgemeten heeft het helemaal fout gedaan.

Ze gaat in de computer verder kijken…Maar U moet hem wel helemaal zelf betalen want U heeft hem al bijna een jaar en ik zie in de computer niet staan dat U verschillende keren bent teruggekomen.
U had 3 maanden garantie en degene {Sabine eyemore Bergen opZoom} is ontslagen omdat ze haar werk niet goed deed.

Nou, ik vind dit werkelijk onbeschoft en zeker niet klantvriendelijk,Ten eerste ben ik een aantal keer terug langs geweest, was er ook nog sprake van Corona, heb je in de winter je zonnebril niet op, ben ik in die tussentijd 4 keer geopereerd, dus hoezo is het mijn eigen schuld?

Ze geven toe dat de fout bij hun ligt, overduidelijk zeggen ze, maar helaas de 3mnd garantie termijn is voorbij….Zie ik toch echt op hun site staan 1 jaar garantie …..

Ik ga het nu alsnog melden.

Gewenste Oplossing:

De enige oplossing is, dat er nieuwe glazen in moeten volgens de medewerkster van de winkel.
Ik vind dat de kosten voor hun zijn, ze zeggen zelf dat de fout bij hun ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar eyesandmore.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Esmaralda van Die