Mijn Klacht:
Ik was al een paar keer langs Eyes and More gelopen in de Moenenstraat totdat ik afgelopen zaterdag toch maar eens naar binnen liep voor wat informatie. Wat mij meteen opviel was de chaos en de drukte in de winkel, niemand wist goed waar hij of zei aan toe was. Al kan ik dat ergens nog wel begrijpen, heb ik echter geen begrip hoe deze dame in kwestie met haar werknemers omgaat. Ik heb me als klant nog nooit zo ongemakkelijk gevoelt, ik werd gemeten door een dame met knotje die erg begripvol en rustig bleef , eerst werd ik door nog een ander vriendelijk meisje met veel enthousiasme geholpen brillen uit te zoeken die we ( beide ) zeer mooi vonden. Niets op aan te merken dus nu moest ik terug komen omdat ik vanwege mijn bloeddruk aan een oog erg schommelde, dit weet ik uit het verleden dus wederom geen probleem, en maak voor de zondag een afspraak. Nou komt de dame met zwart haar en een pony naar ons toe en geeft eigenlijk uit het niets aan tegen haar collega en mij dat ze de brillen echt “OERLELIJK” vind. ik merkte de verslagenheid van haar collega, en ik sta als klant met mijn mond vol tanden. Nu kom ik gisteren ( zondag ) terug nu meet de dame in kwestie mij zelf, ik kom meteen om 12:00 en ik zie dat het meteen weer druk is , er word meteen een briefje gemaakt zodat ik als een van de eerste aan de beurt ben, mw in kwestie is weer heel chaotische en druk loopt meerdere mensen tegelijk te helpen, vervolgens word ik pas om 10 over 1 geroepen voor de eerste meting ? winkel is al een geruime uur open. Ik kreeg op mijn vraag is het hier altijd zo chaotische weer de verbazingwekkende antwoord terug “ ja dan moet je niet bij ons in het weekend komen mevrouw” je oog is weer niet te meten, ik denk dat je staar hebt ? wat een onpersoonlijk service en ben er eigenlijk de rest van de dag aardig misselijk van geweest. De manier waarop ze haar personeel continu in alles corrigeerde waar de klant bij was maar vervolgens zelf totaal geen idee heeft wat service inhoud of hoe ze met klanten omgaat heeft helaas mijn keus doen maken dat ik er echt niet terug kom. Verder lief hard werkende meiden in het filiaal maar dit gaat ik als klant niet accepteren.
Gewenste Oplossing:
Niet, service verbeteren
