Klacht: Afspraak

J.H.M. op 10 augustus 2019 over eyesandmore.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag was ik om 14.00 uur in de winkel en had een bril uitgezocht , ik wilde graag mijn ogen opgemeten hebben dus zegt de medewerkster er zijn nog 2 mensen voor u dus als u nog boodschappen heeft in Roosendaal en als u over 3 kwartier terug komt bent u aan de beurt . Spreek dit met de medewerkster af .
Ik ben om 14.35 terug in de winkel en meld mezelf , zegt diegene die mijn ogen op zou meten die dus klaar was met de 2 persoon waar de medewerkster het over had : Sorry er is net iemand voor u , waarop ik zeg maar ik heb een afspraak rond 14 45 , ik ben 10 min vroeger en nu is er iemand anders aan de beurt , zegt zij ,en we werken niet op afspraak .
Nmi heb ik om 14.00 uur een afspraak gemaakt met de medewerkster om om 14.45 terug te zijn en dan aan de beurt zou zijn .Ik ben dus weggegaan . ik heb al verschillende brillen gekocht bij Eyes and more maar dat gaat hem nu niet meer worden en zal ook geen reclame maken voor hun !

Gewenste Oplossing:

Een excuus zou op zijn plaats zijn , en zet er maar iets tegenover , korting op de bril die ik had uitgezocht .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar eyesandmore.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door eyesandmore.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat eyesandmore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eyesandmore.nl

Heeft op 16 augustus 2019 om 18:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben zo snel mogelijk contact gezocht met mevrouw en onze excuses aangeboden en toegelicht dat er vanuit ons verkeerd is gecommuniceerd. Ook hebben we aangegeven mevrouw uiteraard nog graag te willen helpen. Mevrouw heeft hierop gereageerd en ons laten weten dat ze niet meer terug wilt komen naar ons.

J.H.M.

Heeft op 16 augustus 2019 om 19:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb 13 Augustus op de mail gereageerd en idd gezegd dat hun aan mij geen bril meer verkopen enz. En nu krijg ik vandaag 16 Augustus een mailtje dat we samen naar een oplossing kunnen zoeken en dan van klacht .nou dit bericht .slaat helemaal nergens op .

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Komen jullie maar met een oplossing want ze vergeten te vermelden dat het laatste mailverkeer Vrijdag 16 aug . Is om samen een oplossing te zoeken en nu liegen ze nog ook

Bericht van eyesandmore.nl

5 jaren geleden - Na de nieuwe berichten van mevrouw, hebben we meteen opnieuw contact opgenomen. Wat volgde was een fijn gesprek waarin mevrouw rustig haar verhaal heeft kunnen vertellen. Wij hebben nogmaals onze excuses aangeboden en aangegeven dat er vanuit ons niet goed gecommuniceerd is naar mevrouw. Mevrouw vond het heel netjes van ons dat we nogmaals contact met haar hebben opgenomen en beide partijen vinden het jammer dat het zo gelopen is. We hebben tegen elkaar gezegd dat we hopen elkaar in de toekomst weer te zien, zodat we mevrouw weer op de juiste manier kunnen helpen. Hier was zij het mee eens. Dus we hopen mevrouw in de toekomst weer te zien!

Alle klachten die gemeld zijn door