Klacht: Niet tevreden over bril

Wil Krebbekx op 18 oktober 2022 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn bril ongeveer drie weken kan er niet goed mee lezen ben ook niet tevreden over het montuur glazen worden heel snel smerig en de bril zakt steeds van mijn neus ook na bijstellen

Gewenste Oplossing:

Zou het liefst een ander montuur en glazen willen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 18 oktober 2022 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Krebbekx,

Dank voor uw bericht.
In ons systeem zien wij dat u op 24 augustus een multifocale bril bij ons heeft aangeschaft.
Wij vinden het jammer via deze weg van u te vernemen daar wij niets terugzien over een klacht bij uw gegevens.
Graag willen wij de klacht voor u oplossen. U ontvangt hierover een bericht via de mail vanuit de klantenservice.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eyelove

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Krebbekx