Mijn Klacht:
Bril besteld bij DA drogist onder de naam eyelove, dame die mijn heeft geholpen om de bril af te stellen, zetten de bril op get warmte apparaat,ging met haar rug en armen over elkaar naar het apparaat staan,om mijn te vertellen dat alle monturen, made in China waren, inclusief de bril die ik op mijn neus had, ik zei verontwaardigd ,nou dat geloof ik echt niet,ik zei haar moet je die bril niet van dat apparaat halen,o ja zei ze,ze wilden hem pakken maar viel op de grond van de warmte,pakte een doekje en liet het afkoelen,ik was zeer teleurgesteld van de uitspraak.
Thuis gekomen ontdekten ik dat het montuur was gesmolten en de glazen beschadigd,heb gelijk gebeld en een dame zou er een aantekening van maken,omdat ik met een longontsteking kampten, niet meer terug kon.10 dagen later ging ik zo goed als ik kon met mijn dochter de bril ophalen bij de DA drogist,de dame deed de lade open en bij de bril zat een briefje,dat ik hem met aansteker of gasfornuis had beschadigd,ik ben een vrouw van 74 ernstig ziek,maar uit coulance kreeg ik een nieuw montuur maar de beschadigde glazen bleven voor wat het was, ik voelde mijn zeer vernederd met deze uitspraak.
Heb gelijk gebeld met eyelove en de zelfde mail als deze gestuurd, niets meer van vernomen, ik kan en wil niet meer doen, want door de stress wordt ik weer ziek,en daar pas ik voor.
De bril is van begin september gekocht.
Hoop dat ik u voldoende hebt geïnformeerd.
M.v.g: mevr Blouw
Gewenste Oplossing:
Nieuwe glazen
