Klacht: bril

[email protected] op 15 oktober 2022 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bril besteld bij DA drogist onder de naam eyelove, dame die mijn heeft geholpen om de bril af te stellen, zetten de bril op get warmte apparaat,ging met haar rug en armen over elkaar naar het apparaat staan,om mijn te vertellen dat alle monturen, made in China waren, inclusief de bril die ik op mijn neus had, ik zei verontwaardigd ,nou dat geloof ik echt niet,ik zei haar moet je die bril niet van dat apparaat halen,o ja zei ze,ze wilden hem pakken maar viel op de grond van de warmte,pakte een doekje en liet het afkoelen,ik was zeer teleurgesteld van de uitspraak.
Thuis gekomen ontdekten ik dat het montuur was gesmolten en de glazen beschadigd,heb gelijk gebeld en een dame zou er een aantekening van maken,omdat ik met een longontsteking kampten, niet meer terug kon.10 dagen later ging ik zo goed als ik kon met mijn dochter de bril ophalen bij de DA drogist,de dame deed de lade open en bij de bril zat een briefje,dat ik hem met aansteker of gasfornuis had beschadigd,ik ben een vrouw van 74 ernstig ziek,maar uit coulance kreeg ik een nieuw montuur maar de beschadigde glazen bleven voor wat het was, ik voelde mijn zeer vernederd met deze uitspraak.
Heb gelijk gebeld met eyelove en de zelfde mail als deze gestuurd, niets meer van vernomen, ik kan en wil niet meer doen, want door de stress wordt ik weer ziek,en daar pas ik voor.
De bril is van begin september gekocht.
Hoop dat ik u voldoende hebt geïnformeerd.
M.v.g: mevr Blouw

Gewenste Oplossing:

Nieuwe glazen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 15 oktober 2022 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Blouw,

Dank voor uw bericht.
Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen reactie heeft ontvangen op uw bericht naar de klantenservice van Eyelove.
In ons systeem zien wij dat er een ander mailadres bij uw gegevens genoteerd staat. De mail die op 27 september naar u is gestuurd zullen wij nogmaals doorsturen naar het juiste mailadres.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eyelove

Bericht van Eyelove Brillen

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Blouw, Dank voor uw reactie. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de service van Eyelove. De voucher die wij u graag willen toesturen is een gebaar, u hoeft hiervan geen gebruik te maken. Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Eyelove

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - Ik snap heel goed dat jullie verdienen aan de glazen, vandaar ik geen ver goeding krijgt, maar wel een made in China of alie express montuur,zoals de verkoopster het mijn uitlegden!. Nogmaals hou je coulance BON. Wilt u mijn niet meer mailen!!!! Helemaal klaar met dit bedrijf.

[email protected]

Heeft op 18 oktober 2022 om 16:28 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Waardeloos!! Ik blijf met beschadigde glazen zitten.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]