Klacht: Extreem slechte service

Jildouf op 02 november 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een hele tijd terug heb ik bij BudgetAir en Vliegwinkel aparte vluchten geboekt. Ik wacht al erg lang op de refund van BudgetAir als gevolg van een geannuleerde vlucht, maar krijg steeds te horen ‘bij deze bevestigen we de refund’. Na aandringen heb ik een screenshot gekregen waarop te zien is dat ik de refund van Vliegwinkel (de compleet andere boeking) heb gehad. Opnieuw heel duidelijk aangegeven dat het om andere boekingen gaat, met opnieuw het antwoord ‘bij deze bevestigen we de refund’. Het is onmogelijk voor mij om in contact te komen over mijn persoonlijke situatie. Er zit veel geld achter en blijkbaar zijn BudgetAir en Vliegwinkel 1. Ik ben zeer ontevreden over de service

Gewenste Oplossing:

Zodra ik het geld van mijn boeking bij BudgetAir ontvang als gevolg van normale service

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Budgetair

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budgetair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jildouf