Klacht: Externe schade Pocketbook

op 25 oktober 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Klacht Media-Markt
Als wij op vakantie gaan gebruiken wij een e-reader of Ipad mini om boeken te lezen. Dit om ruimte en gewicht in de bagage te besparen. In juni is de e-reader van mijn vrouw kapot gegaan en ik heb mij op de (online) markt georiënteerd om een nieuwe e-reader aan te schaffen voor mijn vrouw.
Uiteindelijk is de keuze gevallen op Pocketbook Touch Lux 3 Red van Media Markt gevallen kosten € 109,95. Op 20 juli 2017 online besteld. Service van Media-Markt, ’s avonds voor 21:00 uur besteld dag later in huis. Dit werd een week later maar dat is een kleinigheidje. Behalve als je hem bv voor een verjaardag besteld. Maar dat was niet het geval.
Ik heb na ontvangst de e-reader opgeladen gebruiksaanwijzing gelezen en er een aantal boeken voor mijn vrouw opgezet. De e-reader ging zorgvuldig ingepakt de kast in klaar voor gebruik bij een volgende vakantie.
Op 22 sept 2017 zijn wij op vakantie gegaan. E-reader zorgvuldig in koffer verpakt. Wij waren aan het lezen en na half uurtje zegt mijn vrouw ik ga een kopje koffie hallen. Bij terugkomst van de koffie haalt zij de e-reader uit de tas, maar die doet nets meer. Rare strepen en touchscreen reageert nergens meer op. Apparaat doet niets meer aan- uitknop werkt ook niet. Kortom kapot

Baaaaaaalen.

Bij terugkomst klantenservice van Media-Markt gebeld en die zeggen opsturen naar reparatieteam van Media-Mart te Goes. Dit ook gedaan Gisteren antwoord gekregen van klantenservice:

Zojuist hebben wij van ons reparatiecentrum vernomen dat jouw Pocketbook Touch Lux 3 ongerepareerd retour zal komen.
Er is geen reparatie onder garantie uitgevoerd wegens externe schade, dit is uitgesloten van garantie
Belachelijk wij hebben de e-reader niet meer dan 1x een half uur echt gebruikt en maximaal 4 x aangezet voor opladen en boeken erop zetten.
Toen ik de e-reader terug stuurde was er helemaal geen schade aan te zien. Als er sprake is geweest van externe schade dan hebben wij het apparaat van Media-Markt met de externe schade ontvangen. Kortom zij hebben ons een kapotte e-reader gestuurd.

Media-Markt moet kosteloos een nieuw sturen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hann Bors