Klacht: evenementen en accomodatie manegment

op 09 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een boek besteld bij Umut Mutlu ik heb dit boek nooit gekregen.
bol.com heeft het boek betaald terwijl ik in een mail aangegeven heb dat er problemen waren. het telefoonnummer van deze Umut is vals er neemt heel iemand anders op die vaker gebeld wordt voor deze Umut over bol.com. ik ben een student heb niet veel geld ik wordt opgelicht door deze Umut ik ga ervan uit dat jullie het geld terughalen want ik ga niet iets betalen wat ik nooit gekregen heb. hij reageert niet op de mail ook.

Gewenste Oplossing:

nu moet ik het bedrag aan jullie betalen en als dit terug gedraaid wordt ben ik tevreden. bestel vaker boeken bij jullie en ik betaal altijd keurig. maar niet voor een boek die ik niet gekregen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 09 januari 2014 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Zojuist is er telefonisch een oplossing geboden.

Met vriendelijke groet,
Bol.com Webcare team

Heeft op 09 januari 2014 om 18:53 geantwoord

Vrij snel gebeld na meerdere keren uitleg is het naar tevredenheid opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door catering1960