Klacht: Zeeeeer slechte service ~ te laat bezorgd en onduidelijke informatie voorziening

SanderB76 op 30 mei 2024 over Euroflorist in de categorie Bloemen

Zeeeeeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur) met een versproduct (rode rozen à 50 euro) wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.

Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet/ nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?) zonder bericht.

Telefonisch niet bereikbaar en steeds voicemail die niet in te spreken was en tot op de dagen van vandaag 10 dagen na dato nog geen enkele reactie op mijn klachten e-mails en berichten.

Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute A F -rader!

Minimaal geld terug maar dat wordt geweigerd door de firma Euroflorist.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Euroflorist
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Euroflorist

Reactie van de melder van de klacht SanderB76

2 weken geleden - Waardeloos bedrijf met super slechte service en niet en op geen enkele manier bereikbaar voor klanten en klachten.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Euroflorist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SanderB76