Klacht: opgelicht

op 20 oktober 2019 over Etsy in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

mijn dochter kocht enige tijd geleden via Etsy een kettinkje met hangertje.
het zou gaan om een echt gouden setje en ze betaalde er een behoorlijk bedrag voor.
helaas ging haar kettinkje laatst stuk.
gisteren gingen we naar de juwelier om te vragen of het gerepareerd kon worden.
bij de juwelier bleek dat zowel het kettinkje als het hangertje beslist geen echt goud zijn.
sterker nog het is van waardeloos materiaal gemaakt.
mijn dochter is helemaal van slag,
ze heeft in het volste vertrouwen het kettinkje met hangertje gekocht, en het heeft voor haar veel betekenis.
het bedrag dat ze er voor betaalde was een rib uit haar lijf, en nu blijkt dat ze is opgelicht is dat een enorme klap in haar gezicht.
schandalig dat zoiets gebeurt, en dat iemand moedwillig een ander zoiets aandoet.

het zou mooi zijn als de verkoper opgepakt aangepakt zou worden zodat niet nog meer mensen de dupe worden van deze praktijken.
het allermooiste zou zijn als mijn dochter haar geld terug zou krijgen zodat er nog een kleine pleister op de nu ontstane wond zou komen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etsy

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etsy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liesbeth koster