Klacht: Bestelling betaald, maar ordergegevens niet doorgezet naar leverancier.

op 05 oktober 2019 over Etsy in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald bij Etsy via een aangemaakt persoonlijk account in een beveiligde omgeving, want daar heb ik op gelet! De iDeal betaling is gedaan via Worldpay AP LTD. De betaling is afgeschreven naar een ABN AMRO rekening tnv Fortis Funds T. Omdat er geen bevestiging van de order volgde van Etsy, heb ik de leverancier rechtstreeks benaderd. Deze heeft geen ordergegevens doorgekregen via Etsy en daar is de bestelling dus niet bekend. Wat verder opvalt is dat de order in mijn boodschappenmand in mijn persoonlijke Etsy account blijft zitten en niet terug te vinden zijn als betaalde order. Etsy heeft niet gereageerd op mijn mail hierover. Ik heb verder contact opgenomen met de ABNAMRO, maar daar werd ik doorverwezen naar WorldPay. Het nummer van WorldPay in Amsterdam is buiten gebruik. Kortom het heeft er alle schijn van dat ik mijn geld kwijt ben en dat ik kan fluiten naar mijn bestelling.

Als ik mijn betaalde bedrag van €72 terug heb ontvangen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etsy

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etsy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dcybrink