Klacht: Etickets verkopen die je niet kunt gebruiken

op 07 juli 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij landvananwb twee tickets gekocht voor een culinair arrangement bij wellness de veluwse bron. De tickets waren bij aanschaf 4 dagen geldig. Direct na aankoop ben ik naar de site gaan van de veluwse bron waar bleek dat er in de vier dagen helemaal geen beschikbaarheid voor ons was en we dus niet konden boeken. De anwb zegt nu dat ze niks willen terugbetalen omdat ze dat niet mogen van de wet betaling op afstand. Dezelfde actie staat nogmaals op de website van de anwb en is een jaar geldig. Men wil mij ook geen nieuwe tickets geven. De veluwse bron zegt er niets aan te kunnen doen. De anwb laat niets meer horen en ik zit met twee waardeloze tickets voor 80 euro
Overigens is er eerst door een medewerker gezegd dat ik de tickets moest sturen naar het email adres van landvananwb en dat ik dan mijn geld terug zou krijgen. Ik kreeg echter een mail terug dat men dit niet doet. Punt. Ik ben 25 jaar lid bij de anwb en had dit nooit van ze verwacht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik excuses krijg en het geld wordt teruggestort of dat ik nieuwe tickets krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Reactie van de melder van de klacht Tim Olgers

8 maanden geleden - Vanmorgen om 1 minuut over 9 het volgende bericht van de anwb via facebook: Geachte heer Wij hebben uw klacht opgepakt. Het spijt ons te vernemen dat uw geplande bezoek aan de Veluwse Bron anders verlopen is dan u had verwacht. Het door u betaalde bedrag zal de komende week aan u terug betaald worden. Tevens hebben wij op de pagina op Land van ANWB er bij gezet dat het raadzaam is telefonisch te informeren of op de gewenste dag nog plaats beschikbaar is, voordat overgegaan wordt op het aankopen van het voucher.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tim Olgers