Klacht: eten en accomodatie slecht

op 06 juni 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Omdat vorig jaar de vakantie op Mallorca (hotel pabisa Bali) geweldig was hebben wij dit jaar weer hier bij Tui geboekt. Nu zelfs 10 dagen!
Na enige tijd kregen we bericht om over te kunnen boeken ivm werkzaamheden naast het hotel wat overlast zou kunnen veroorzaken.
Omdat ik niet zoveel vakantie heb en echt even niets wil, hebben we telefonisch met een dame van Tui omgeboekt naar hotel Pabisa Sofia.
Dit zou gelijkwaardig zijn aan Pabisa Bali. Bali 4 en Sofia 3,5.
Eventuele andere hotels waren geen optie want ik moest de meerprijs zelf betalen en het voordeel van de vroeg boek korting ging niet meer op.
Uiteindelijk All Inclusive bij Sofia.
WAT EEN BLAMAGE.
Het eten was echt vies, lauw, rauw en weinig gevarieerd.
De kamer was klein.
WC was stuk. Liep niet door, zou gemaakt worden maar leek niet te zijn gebeurd.
Knop van de douche sprong eraf.
Roestige ventilator zonder bladen.
Er liep een KAKKERLAK!!!!!
Dachten we geen kosten meer te hoeven maken, heeft deze vakantie waar we ongeveer 1400euro voor betaald hebben, gewoon nog extra honderden euro’s te kosten (minstens 700euro)omdat we buiten de deur ‘moesten eten.
We hebben niet zo een hoog inkomen dus u zult begrijpen dat dit onze vakantie behoorlijk verknalt heeft.

Ik zou heel graag een redelijk deel van mijn onnodig gemaakte kosten terug willen.
Het reizen met Tui is goed.
We werden in het hotel prima te woord gestaan.
Maar zijn erg teleurgesteld en dat is zacht uitgedrukt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Reactie van de melder van de klacht Gronloh

2 jaren geleden - Ik had eigenlijk wel al een reactie van Tui verwacht.

Bericht van Groeten van Max

2 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, ik lees uw klacht met verbazing mee. Wellicht kunnen wij met ons programma Groeten van Max iets voor u betekenen. U kunt ons mailen op [email protected] Vriendelijke groeten, Het Groeten van Max team

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gronloh