Mijn Klacht:
Heb een contract bij Essent afgesloten.Ik zou na 9 weken een tablet krijgen.We zijn nu bijna 4 weken verder….nog steeds geen tablet.
Gewenste Oplossing:
De tablet ontvangen.
Maartenvanek44 op 03 maart 2018 over Essent in de categorie Energieleveranciers
Beste, Wij hebben zojuist bericht ontvangen vanuit de leverancier van de tablet. Het blijkt dat de tablet in december is opgestuurd. Op het moment van bezorging was u niet thuis. De tablet is daardoor afgeleverd op een pick up point....
Heb nog steeds geen tablet ontvangen.Veel praatjes van Essent,stelletje leugenaars zijn het!
Samenvatting wordt geladen...
Heb een contract bij Essent afgesloten.Ik zou na 9 weken een tablet krijgen.We zijn nu bijna 4 weken verder….nog steeds geen tablet.
De tablet ontvangen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 12 maart 2018 om 16:39 geantwoord
Beste,
Wij hebben zojuist bericht ontvangen vanuit de leverancier van de tablet.
Het blijkt dat de tablet in december is opgestuurd. Op het moment van bezorging was u niet thuis. De tablet is daardoor afgeleverd op een pick up point. Omdat de tablet daar niet opgehaald is, is deze weer retour gestuurd naar de betreffende leverancier.
Uiteraard willen we er graag voor zorgen dat de tablet bij u komt. Ik heb u zojuist gebeld om dit te bespreken. Helaas heb ik u niet bereikt. Kunt u ons in een email laten weten wanneer u de tablet in ontvangst kan nemen? De email kunt u sturen naar [email protected]. Gelieve ook meerdere opties aan te geven zodat de leverancier hier rekening mee kan houden.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Angelique
Essent Webcare
Heeft op 18 maart 2018 om 20:09 geantwoord
Heb nog steeds geen tablet ontvangen.Veel praatjes van Essent,stelletje leugenaars zijn het!
Bericht van Essent
8 jaren geleden - Beste meneer van Ek, Zoals eerder aangegeven heeft de tablet ruim 2 maanden op een ophaalpunt gelegen, na verzending naar uw adres. Helaas is deze, na berichtgeving, niet door u opgehaald op het ophaalpunt. De betreffende partij die de tablet opnieuw moet verzenden, rekent geen kosten voor het opnieuw verzenden. Deze service willen zij u bieden. U heeft enkele werkdagen geleden het nieuwe adres voor verzending doorgegeven. Helaas kan de tablet niet in die korte tijd verzonden worden. U ontvangt een e-mail met een track en trace code wanneer de tablet opnieuw wordt verzonden. Ik vraag u daarom om dit af te wachten. Vriendelijke groet, Essent Webcare
Reactie van de melder van de klacht
8 jaren geleden - U staat gewoon te liegen! Heb nooit een briefje in mijn bus gehad met de mededeling dat ik een tablet bij een of ander punt op kon halen!Zelfs nu kost het u moeite om iets simpels als een tablet te versturen. Er is hier sprake van misleiding,tablet beloven en gewoon niet leveren.Dinsdag a.s is de tablet binnen,plus enige genoegdoening voor het niet na komen van de gemaakte afspraken,of ik stel uw kwalijke praktijken aan de kaak!
Reactie van de melder van de klacht
8 jaren geleden - Tablet wordt volgens zeggen niet opgehaald,wat al gelogen is,stel het is waar dan komt ook niemand bijEssent op het idee om mij daarover te contacteren.Het afschrijven van mijn maandbedrag kost Essent geen enkele moeite.Hoe moeilijk kan het zijn Pakketje op de post doen.
Reactie van de melder van de klacht
8 jaren geleden - By the way,u hoeft mij niet te bellen,gewoon uw afspraken nakomen!
Tip van onze consumentenexpert
Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.