Klacht: Te laat uitbetalen eindafrekening

bellinda1 op 04 februari 2015 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Essent has resolved this complaint
Klacht opgelost op 4 februari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer, mevrouw Naszger, Op 2 februari 2015 heb ik u telefonisch te woord gestaan. U heeft in dit gesprek uw onvrede geuit. Op 3 februari heb ik u teruggebeld om het een en ander uit te zoeken. De blokkade...

Bedrijf Essent
Status Opgelost
Datum 4 februari 2015

Een voormalig klant van Essent heeft een klacht ingediend over de vertraagde uitbetaling van de eindafrekening. Ondanks dat er een blokkade op de rekening is gezet, heeft de klant nog steeds geen geld ontvangen en is er aangegeven dat het nog twee weken kan duren voordat dit geregeld is. De klant overweegt om Essent aan te manen met incassokosten.

Mijn Klacht:

Wij zijn weg bij essent en hebben dan ook nog geld tegoed van essent.
Zij hebben een blokkade op de rekening gezet en hebben nog steeds niet ons geld. Ik kreeg net te horen dat dit nog 2 weken kan duren en ik wil essent dan ook aanmanen met incasso kosten. Dit doet essent nl. Ook.

Gewenste Oplossing:

Geld nu op de rekening of aanmaningskosten erbij. Wij maken ook kosten door essent te bellen en beschikken nu niet over ons geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 04 februari 2015 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw Naszger,
Op 2 februari 2015 heb ik u telefonisch te woord gestaan. U heeft in dit gesprek uw onvrede geuit.
Op 3 februari heb ik u teruggebeld om het een en ander uit te zoeken. De blokkade is verwijderd van de terugbetaling in verband met de eindelevering, zodat u het bedrag zo spoedig mogelijk gaat ontvangen.

Naar aanleiding van uw klacht heb ik u helaas niet tevreden kunnen stellen. U heeft aangegeven er werk van te maken. Ik vind het jammer dat we niet tot een oplossing zijn gekomen.
Met vriendelijke groet,
Fleur

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie